|
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (referee) ; Konečná, Zdeňka (advisor)
Tato diplomová práce je zaměřená na možnosti posílení loajality zákazníků společnosti Atlas Copco Compressor Technique. Teoretická část objasňuje pojmy jako marketingový výzkum, dotazník, zákazník či loajalita. Závěr první části je věnován modelu Net Promoter Score, programu, který je také použit k vypracování samotné analýzy součastné spokojenosti a loajality zákazníků. Výsledky z této analýzy spolu s pozorováním, které autor v podniku provedl, slouží v závěrečné části práce k návrhům, které by měly mít za následek zvýšení počtu loajálních zákazníků této společnosti.
|
|
Distributed System for Control and Visualization of Industrial Process
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (referee) ; Herout, Adam (advisor)
The thesis describes the development of system for control and visualization of industrial process created for a company producing silicon wafers. The main benefit of this system is improving operator working ergonomy with the designed user interface. This is why the thesis also discuss good principles of user interface design. The application tries to take full advantage of ModernUI user interface, which is used in this application. The thesis describes designing architecture and implementation, rates operator feedback and summarize application deploy and her future improving.
|
| |
| |
|
Distributed System for Control and Visualization of Industrial Process
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (referee) ; Herout, Adam (advisor)
The thesis describes the development of system for control and visualization of industrial process created for a company producing silicon wafers. The main benefit of this system is improving operator working ergonomy with the designed user interface. This is why the thesis also discuss good principles of user interface design. The application tries to take full advantage of ModernUI user interface, which is used in this application. The thesis describes designing architecture and implementation, rates operator feedback and summarize application deploy and her future improving.
|
|
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (referee) ; Konečná, Zdeňka (advisor)
Tato diplomová práce je zaměřená na možnosti posílení loajality zákazníků společnosti Atlas Copco Compressor Technique. Teoretická část objasňuje pojmy jako marketingový výzkum, dotazník, zákazník či loajalita. Závěr první části je věnován modelu Net Promoter Score, programu, který je také použit k vypracování samotné analýzy součastné spokojenosti a loajality zákazníků. Výsledky z této analýzy spolu s pozorováním, které autor v podniku provedl, slouží v závěrečné části práce k návrhům, které by měly mít za následek zvýšení počtu loajálních zákazníků této společnosti.
|