National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Janáčková, Lenka ; Ing. Hana Havlíčková. (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také získání nových zákazníků. Návrhy týkající se marketingové strategie vychází z dotazníkového šetření, následného vyhodnocení výsledků a nalezení nejvhodnějších návrhů umožňující zefektivnění marketingové komunikace a které mohou vést ke zvýšení počtu klientů společnosti.
Analysis of Marketing Activities and Suggestion of a New Marketing Strategy of Sailtime Travel Agency
Janáčková, Lenka ; Ing. Hana Havlíčková. (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Tahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také získání nových zákazníků. Návrhy týkající se marketingové strategie vychází z dotazníkového šetření, následného vyhodnocení výsledků a nalezení nejvhodnějších návrhů umožňující zefektivnění marketingové komunikace a které mohou vést ke zvýšení počtu klientů společnosti.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.