National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Market launch of the brand FTB.cz through social network Facebook
Hradil, Radek ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Laurin, Ivo (referee)
The objective of the thesis is to assess the potential of Facebook as a sole tool for intruduction of small, internet brand into the market and to assess advantages and disadvantages of using Facebook as an exclusive communication tool. The thesis consists of four parts. First part outlines brand creation theory and basic of strategy brand management, second part describes social media and social networks, third part focuses on Facebook and its marketing tools and part four provides description and analysis of introduction of the brand "FTB.cz" into the market using the tools and methodology described in chapters one to three.
Strategické řízení značky Oskar
Hradil, Radek ; Puchýř, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Práce v teoretické části vymezuje pojmy značka a strategické řízení značky s důrazem na kvantifikaci hodnoty značky, poskytuje přehled nástrojů pro řízení a typologii spotřebitele. V praktické části je popsán start značky Oskar podle metodologie z teoretické části s důrazem na kreativní reklamu a analýzu televizních spotů které značku na český trh uvedly.

See also: similar author names
1 Hradil, Radomil
6 Hradil, Roman
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.