National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Building Company Loyalty System
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Drozen, František (referee)
The thesis discusses the importance of loyal customers, and loyalty system as a tool for building loyalty. It defines loyalty and customer satisfaction, it deals with the issue of customer retention. It describes the history and types of loyalty programs, important factors for deciding on their implementation and problems associated with them. The practical part is concerned with the clothing market, Orsay company and its Orsay Club loyalty systeme. The work also includes a survey of the loyalty programs on the market with clothes, with a focus on Orsay and Orsay club.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující se této firmě a programu IKEA FAMILY.

See also: similar author names
4 Haniková, Adéla
4 Haníková, Adéla
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.