National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Design a atmosféra ubytovacích zařízení
Fučíková, Martina
Tato práce hodnotí působení jednotlivých faktorů designu na atmosféru a dojem hosta. Cílem této práce je poukázat na důležitost využití designu a vytvoření jedinečné atmosféry v ubytovacích zařízeních jako jednoho z hlavních prostředků při vytváření exkluzivity a tím zvyšování konkurenceschopnosti.
Service Quality in Hotel Industry - Customer Satisfaction
Fučíková, Martina ; Indrová, Jarmila (advisor)
The theoretical part of the master thesis focuses mainly on particular methods to help to identify customer satisfaction with regard to the specific processes in the hotel industry. The practical part determines the customer satisfaction in the hotel Jalta. A customer satisfaction survey based on a research of the web pages www.hrs.com, www.booking.com, www.tripadvisor and the evaluation of questionnaires provided by the hotel Jalta has been carried out. In addition a mystery shopping with an enclosed report and suggestions for improvement were made. The goal was to examine the appropriateness of questions with regard to the output of information.

See also: similar author names
5 FUČÍKOVÁ, Michaela
2 FUČÍKOVÁ, Milada
1 FUČÍKOVÁ, Miloslava
5 Fučíková, Michaela
2 Fučíková, Milena
1 Fučíková, Miroslava
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.