National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
The Compensation Exercise Program for Pupils with Poor Posture in the Upper Grades of Elementary Schools.
Dučaiová, Iveta ; Prajerová, Květa (advisor) ; Vařeková, Jitka (referee)
Název práce: Kompenzační program u žáků s vadným držením těla na II. stupni ZŠ. The compensating program for pupils with poor posture at the second grade of elementary school. Cíl práce: Sestavit cvičení, kompenzující vadné držení těla (dále jen VDT), pro vybraný soubor žáků II. stupně základní školy. Toto cvičení následně vhodně začlenit do školního programu a zjistit jeho účinnost v praxi pomocí druhého testování totožnou metodou a dále konfrontací s kontrolní skupinou žáků. Metoda: Vyšetřovaný soubor tvořily dvě skupiny žáků po 30. Jedna skupina byla Experimentální a druhá Kontrolní. Vyšetřovaný soubor byl testován pomocí modifikované metody Jaroše a Lomíčka. Skupina Experimentální cvičila dle vytvořených cviků. Analýza dat se prováděla statistickým rozborem. Výsledky: Výsledkem mé práce je zjištění, že vhodně zařazeným cvičením do školního programu lze prokazatelně zlepšit VDT. Klíčová slova: cvičení, vadné držení těla, svalová rovnováha, kompenzace, metoda dle Jaroše a Lomíčka.
The Compensation Exercise Program for Pupils with Poor Posture in the Upper Grades of Elementary Schools.
Dučaiová, Iveta ; Prajerová, Květa (advisor) ; Vařeková, Jitka (referee)
Název práce: Kompenzační program u žáků s vadným držením těla na II. stupni ZŠ. The compensating program for pupils with poor posture at the second grade of elementary school. Cíl práce: Sestavit cvičení, kompenzující vadné držení těla (dále jen VDT), pro vybraný soubor žáků II. stupně základní školy. Toto cvičení následně vhodně začlenit do školního programu a zjistit jeho účinnost v praxi pomocí druhého testování totožnou metodou a dále konfrontací s kontrolní skupinou žáků. Metoda: Vyšetřovaný soubor tvořily dvě skupiny žáků po 30. Jedna skupina byla Experimentální a druhá Kontrolní. Vyšetřovaný soubor byl testován pomocí modifikované metody Jaroše a Lomíčka. Skupina Experimentální cvičila dle vytvořených cviků. Analýza dat se prováděla statistickým rozborem. Výsledky: Výsledkem mé práce je zjištění, že vhodně zařazeným cvičením do školního programu lze prokazatelně zlepšit VDT. Klíčová slova: cvičení, vadné držení těla, svalová rovnováha, kompenzace, metoda dle Jaroše a Lomíčka.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.