|
Brazil as a Tourism Destination
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování
|
|
Brazil as a Tourism Destination
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování
|
|
Analysis of marketing activities of the company Allianz pojistovna, a.s.
Šrámková, Martina ; Horová, Olga (advisor) ; Utěšilová, Pavla (referee)
Allianz pojistovna, a.s. has held the third-largest share in the Czech insurance market for a long time. The aim of this master´s thesis is to do an analysis of marketing and communication mix and based on this analysis make proposals and recommendations which would strengthen company´s position in the future. The first thing, which is characterized in the theoretical part, is marketing research. The emphasis is on direct questioning technique. Furthermore in this part, the individual elements of marketing and communication mix are described. The beginning of the practical part is dedicated to information about Allianz pojistovna, a s. and to the results of a carried out secondary research about development of the Czech insurance market. The following analysis of marketing and communication mix is supported by results of a questionnaire survey. Based on these findings I carried out my own evaluation completed by a SWOT analysis and proposed particular suggestions and recommendations.
|
| |