National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Interactive Web Presentation
Šidlo, Michal ; Mikyska, Radek (referee) ; Koch, Miloš (advisor)
In this documment I would like to demonstrate how to build a custom-made web project fromn contract to design. I will illustrate steps we need to make to have this project more uesr-firendly.
Interactive Web Presentation
Šidlo, Michal ; Mikyska, Radek (referee) ; Koch, Miloš (advisor)
In this documment I would like to demonstrate how to build a custom-made web project fromn contract to design. I will illustrate steps we need to make to have this project more uesr-firendly.
Communication Mix of Online Store
Šidlo, Michal ; Strnadová, Michala (referee) ; Schüller, David (advisor)
The goal of this work is to analyze the channels and means used for addressing and acquiring existing and future customers of internet commerce hrajhned.cz and information they spreading. With help of primary research, by using the asking technique, determine whether used channels, resources and information are adequate and improve overall communication mix for streamlining sales. This paper aims to clearly define which channels and resources can support the fulfillment of the main long-term objective of this shop - ie extension, trade between the vast majority of customers and gaining at the worst third place in market in the sale of digital distribution of games, and the secondary target for this year - ie the increase in total sales by 40%.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šídlo, Michal (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.

See also: similar author names
1 Šidlo, Martin
3 Šidlo, Michal
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.