Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Christian glossolalia from the view of psychology (the experience and personality characteristicts of Czech and Slovak glossolalics)
Zajacová, Barbora ; Galvas, Zbyněk (oponent) ; Šturma, Jaroslav (vedoucí práce)
The master thesis deals with the definition of christian glossolalia and psychological findings concerning the phenomenon. The research part of the thesis presents a qualitative research based on thirteen case studies of Czech and Slovak christian glossolalics coming from the neopentecostal movement, which maps their experience and personality characteristics as measured by the Baum Test and the 16 PF Sixteen Personality Factor Questionnaire. It is supplemented by a short quantitative study showing that glossolalics score lower in Privateness as measured by 16 PF than non-glossolalic christians. Finally, some suggestions for future research are offered.
Marketing communication of LAUFEN
Zajacová, Barbora ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabýva analýzou marketingové komunikace švýčarské pobočky firmy LAUFEN v České republice při zavedení nové produktové řady TIGO na trh. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout praktická řešení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřená na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby komunikační strategie s využitím obecně známych nástrojú a metodik. V praktické části je představená analyzovaná firma s jejím produktovým portfóliem. V práci je zhodnocené současné využití komunikační strategie. V závěru jsou na základe vyhodnocených dat navržené doporučení a změny.

Viz též: podobná jména autorů
2 Zajacová, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.