Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace CRM v organizaci
Trtílek, Radovan ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast řízení vztahů se zákazníky ve společnosti. Teoretická část je zaměřená na obecný pohled na CRM, tedy jako na filozofii a systém. Jsou zde popsány trendy dnešní doby. V části projektu implementace se zabývám projektem předcházejícím samotnému nasazení a základním krokům, které vedou k úspěšné implementaci systému CRM - tedy strategická analýza, odstraňování bariér, výběr implementačního partnera, ale i pohled na příčiny neúspěšných implementací. Implementace systému je velkým vyústěním projektu. Zachováním postupu, který práce popisuje, se proces implementace stává lépe zvládnutelným a proběhne bez zbytečných prodlení. Nedílnou součástí práce je pohled do praxe implementace systému, v tomto případě se jedná o optimalizaci procesu přechodu telefonního hovoru jednotlivými částmi společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.