Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nových médií v marketingové komunikaci
Talkner, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce na téma "Využití nových médií v marketingové komunikaci" objasňuje problematiku moderní marketingové komunikace, která využívá nová média jako komunikační kanály. V teoretické části bakalářské práce se definují pojmy spojené s moderní i klasickou marketingovou komunikací a novými médii. Velká část je věnována popisu marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích Praktická část práce má za úkol zhodnotit celkový marketing společnosti Sport Hangar CZ s.r.o. a navrhnout zlepšení marketingové komunikace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.