Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku G-Medica s. r. o., která poskytuje zdravotnické služby v oblasti mamologické prevence. Práce specifikuje aktuální komunikační kanály podniku a navrhuje potřebná opatření, která vedou ke zlepšení komunikace mezi podnikem a zákazníkem.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomova prace se zameruje na spokojenost zakaznika. Na zaklade vyhodnoceni dilcich analyz byly sestaveny navrhy na zvyseni urovne spokojenosti zakazniku. Prvni cast diplomove prace se zameruje na teoreticka vychodiska. Dalsi cast analyzuje soucasny stav pomoci analyz vnitrniho a vnejsiho prostredi a analyzuje soucasnou uroven spokojenosti zakazniku pomoci dotaznikoveho setreni. Na zaklade zjistenych informaci z predchozich analyz jsou v posledni casti sestaveny konkretni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomova prace se zameruje na spokojenost zakaznika. Na zaklade vyhodnoceni dilcich analyz byly sestaveny navrhy na zvyseni urovne spokojenosti zakazniku. Prvni cast diplomove prace se zameruje na teoreticka vychodiska. Dalsi cast analyzuje soucasny stav pomoci analyz vnitrniho a vnejsiho prostredi a analyzuje soucasnou uroven spokojenosti zakazniku pomoci dotaznikoveho setreni. Na zaklade zjistenych informaci z predchozich analyz jsou v posledni casti sestaveny konkretni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku.
Komunikační strategie podniku
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku G-Medica s. r. o., která poskytuje zdravotnické služby v oblasti mamologické prevence. Práce specifikuje aktuální komunikační kanály podniku a navrhuje potřebná opatření, která vedou ke zlepšení komunikace mezi podnikem a zákazníkem.

Viz též: podobná jména autorů
4 Stupka, Radim
1 Stupka, Radomír
1 Stupka, Richard
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.