Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové počínání developerské supiny JPS GROUP na příkladu projektů RD BOREK a KODETKA
Sova, Dominik ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
V bakalářské práci se věnuji analýze marketingového počínání developerské skupiny JPS Group na projektech rezidenčního bydlení Kodetka a RD Borek. Projekt Kodetka je aktivní od roku 1995 a archivní informace o marketingovém počínání pro první dvě etapy projektu jsou ve velmi špatném stavu. Z toho důvodu jsem u projektu Kodetka zkoumal marketingové počínání pouze u třetí a finální etapy. Teoretická část pojednává o marketingovém mixu, marketingu a jeho historii. Dále je v této části pojednávám o developmentu, developerských firmách a marketingu v developmentu. V praktické části je popsán holding JPS Group, jeho historie a portfolio. Poté jsem stručně ale detailně sepsal, jak vypadá nemovitostní trh v Českých Budějovicích. Následně jsou v této části popsány předem zmíněné projekty, lokality, ve kterých se nacházejí, a marketing s projekty spojený.

Viz též: podobná jména autorů
2 Sova, Damián
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.