Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv audiolingválních postupů na efektivitu výuky ruského jazyka
Skalková, Martina ; Žofková, Hana (oponent) ; Liptáková, Zuzana (oponent)
Rigorózní práce pojednává o audiolingválních postupech v kombinované metodě výuky ruského jazyka a jejich vlivu na efektivitu výuky. Cílem práce bylo zjistit, jak audiolingvální postupy začleněné do kombinované metody pozitivně ovlivňují řečové dovednosti a utváření efektivních strategií učení u středoškolských studentů ruského jazyka. Výchozím teoretickým základem se stal výzkumný projekt Strategie učení cizímu jazyku (Vlčková, 2005) a principy audiolingvální metody vycházející z teorie amerických strukturalistů založené na plném využití auditivního vnímání studentů při výuce cizího jazyka s důrazem na perceptivní řečovou činnost a následnou hlubší a rychlejší fixací jazykového učiva. Aplikovaný výzkum byl uskutečněn na Obchodní akademii v Brně u studentů 2 . - 3 . ročníku v letech 2005 - 2006. V rámci paralelní komparace klasické metody kombinované a metody kombinované plně využívající audiolingválních postupů byla sledována efektivita výuky na základě didaktických jazykových testů (kvantitativní metodologie) a využití kognitivních a paměťových strategií učení (kvalitativní metodologie). Výsledky výzkumu potvrdily hypotézu, že plné využití audiolingválních postupů u kombinované metody ve výuce ruského jazyka má větší vliv na vytváření kognitivních a paměťových strategií učení a je ve všech oblastech...
Vliv audiolingválních postupů na efektivitu výuky ruského jazyka
Skalková, Martina ; Žofková, Hana (oponent) ; Liptáková, Zuzana (oponent)
Rigorózní práce pojednává o audiolingválních postupech v kombinované metodě výuky ruského jazyka a jejich vlivu na efektivitu výuky. Cílem práce bylo zjistit, jak audiolingvální postupy začleněné do kombinované metody pozitivně ovlivňují řečové dovednosti a utváření efektivních strategií učení u středoškolských studentů ruského jazyka. Výchozím teoretickým základem se stal výzkumný projekt Strategie učení cizímu jazyku (Vlčková, 2005) a principy audiolingvální metody vycházející z teorie amerických strukturalistů založené na plném využití auditivního vnímání studentů při výuce cizího jazyka s důrazem na perceptivní řečovou činnost a následnou hlubší a rychlejší fixací jazykového učiva. Aplikovaný výzkum byl uskutečněn na Obchodní akademii v Brně u studentů 2 . - 3 . ročníku v letech 2005 - 2006. V rámci paralelní komparace klasické metody kombinované a metody kombinované plně využívající audiolingválních postupů byla sledována efektivita výuky na základě didaktických jazykových testů (kvantitativní metodologie) a využití kognitivních a paměťových strategií učení (kvalitativní metodologie). Výsledky výzkumu potvrdily hypotézu, že plné využití audiolingválních postupů u kombinované metody ve výuce ruského jazyka má větší vliv na vytváření kognitivních a paměťových strategií učení a je ve všech oblastech...

Viz též: podobná jména autorů
4 Skalková, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.