Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení možnosti uplatnění výrobkového portfolia v dalších balkánských státech
Shtjefni, Geis ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Matějka, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza současné situace v prodejnosti výrobků vybrané firmy podnikající na území Albánie v oblasti výroby pálených keramických cihel a jejich možné uplatnění na současných trzích a ověření možnosti expanze na trhy okolních států Balkánského poloostrova. V rámci práce je vyhodnocena současná ekonomická situace firmy, proveden průzkum podnikatelského prostředí zvažovaných zemí k expanzi a průzkum konkurence na daném území. V práci jsou dále vysvětleny motivy vedoucí firmu ke zvážení expanze. Důležitou část práce tvoří výběr formy vstupu na vybrané zahraniční trhy, a to pomocí vybraných metod a nástrojů manažerského rozhodování.
Motivace zaměstnanců ve společnosti Metrostav a.s.
Shtjefni, Geis ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřím na oblast motivace zaměstnanců. Této oblasti je v současné době kladen velký důraz - jak z hlediska samotných zaměstnanců, tak i z hlediska společností, jejich postavení na trhu jako předního zaměstnavatele. Cílem této bakalářské práce je analyzovat motivaci zaměstnanců ve stavební společnosti a zhodnotit pracovní spokojenost ve vybraných oblastech personální práce, dále analyzovat systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců a oblast hodnocení a odměňování zaměstnanců. Sběr údajů pro analýzu motivace zaměstnanců jsem provedla pomocí dotazníků. K analýze systému vzdělávání a rozvoje a oblasti hodnocení a odměňování jsem získala informace pomocí nestandardizovaného rozhovoru s kompetentními zaměstnanci firmy a dále jsem provedla hodnocení určitých poskytnutých firemních dokumentů. V teoretické části je vysvětlen pojem motivace, stejně tak jako faktory působící na motivaci jako cesty vedoucí k motivaci. Pod tímto spadá řízení pracovního výkonu, hodnocení a odměňování pracovního výkonu. Dále se budu zabývat i rozvojem a vzděláváním jako způsob motivace a celkově i podstatou firemní kultury společnosti. V návaznosti v praktické části bude teorie konfrontována s praxí ve společnosti Metrostav. Rozvádím v konkrétní podobě systém hodnocení a odměňování, rozvoje a vzdělávání zaměstnanců a firemní kulturu dané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.