Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu
Janů, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Seman, Vladimír (oponent)
Práce se zabývá problematikou testování online obsahu za účelem optimalizace výkonnosti obchodních a informačních kanálů v globálním prostředí, tj. tam kde návštěvníci pocházejí z různých zemí. Tato různorodost způsobuje odlišné chování návštěvníků, protože například Američan vnímá obsah naprosto odlišně od Brazilce či Francouze. Odlišné vnímání, respektive spotřebitelské chování, je způsobeno odlišnou národní kulturou v těchto zemích. Proto je nutné, respektive korektní, testovat obsah za účelem jeho optimalizace na lokální úrovni. Nejjednodušší možností je samozřejmě spustit stejný test pro každou zemi zvlášť. Ale to je v praxi extrémně náročné na dobu trvání testu i lidské zdroje, které jej musí navrhnout, implementovat a vyhodnotit. Proto je cílem této práce navrhnout modifikaci metody pro testování online obsahu, která bude k testování přistupovat na dostatečné lokální úrovni a bude zohledňovat kulturní rozdíly jednotlivých zemí, ale bude přitom i efektivní na dobu trvání testu a lidské zdroje. V současné době neexistuje zdokumentovaná metoda, která by tuto problematiku řešila. Klíčem této modifikace je segmentace zemí do skupin na základě podobné národní kultury. Proto je nutné hodnotu národní kultury nějakým způsobem identifikovat, a k tomu lze využít model nizozemského profesora Geerta Hofstedeho, který pro každou zemi identifikoval šest dimenzí národní kultury a přiřadil jim bodové ohodnocení. Přínosem práce je popsaná modifikace metody, která je vhodná zejména pro společnosti působící na globálním trhu, respektive více trzích zároveň. Tato metoda, při korektním použití, dokáže společnosti přinést nárůst příjmů při snížení spotřeby lidských zdrojů.
Formáty webové reklamy přizpůsobené mobilním zařízením
Bártík, Radovan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Seman, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá přizpůsobením webové reklamy mobilním zařízením. Shrnuje jeho důvody a východiska a porovnává používané standardy. Vedle v současnosti převažujícího standardu sdružení Mobile Marketing Association zmiňuje i další současné a minulé formáty. V závěrečné části se autor pomocí kvantitativního šetření snaží nalézt rozdíly v použití mobilní webové reklamy ve vybraných evropských zemích, případně závislost míry a typu používané reklamy na souvisejících demografických ukazatelích. Tato závislost zjištěna není, ale přesto jsou výstupem výzkumu důležité informace o používaných reklamních formátech.
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Seman, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Pay per click (PPC) reklama v posledných rokoch získava na dôležitosti a investuje sa do nej stále väčšie množstvo peňažných prostriedkov. Na trhu je viacero PPC systémov, z ktorých si môže inzerent vybrať. Ktorý PPC systém je však vhodné použiť pri danom type kampane? Práca je rozdelená do štyroch kapitol (okrem úvodu a záveru). Prvá kapitola slúži na objasnenie a upresnenie pojmov, základnú charakteristiku témy a dáva predstavu o dôležitosti témy (postavenie PPC na trhu internetovej reklamy). V druhej kapitole sú bližšie charakterizované tri PPC systémy (a ich princípy), ktoré autor práce považuje za najdôležitejšie na slovenskom trhu. Tretia kapitola je dôležitá kvôli charakteristike rôznych typov PPC kampaní. V nej som použil vlastnú klasifikáciu PPC kampaní. Na základe nej je po rozobratí dvoch prípadových štúdií v štvrtej kapitole vyhodnotená analýza vhodnosti využitia vybraných PPC systémov (použitím metódy indukcie). Prvé tri časti práce vychádzajú predovšetkým z analýzy dostupnej literatúry, štvrtá časť z vlastných skúseností autora.
Komparace směrnic WCAG a důsledky při hodnocení přístupnosti Webu
Seman, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Palovská, Helena (oponent)
Prístupnosť, spolu s použiteľnosťou internetových aplikácií patrí medzi základné prvky moderného webu. Táto bakalárska práca sa zaoberá práve problematikou prístupnosti internetových aplikácií, je rozdelená do dvoch častí: V prvej časti rozoberá prínosy prístupnosti pre majiteľa webových stránok, možnosti automatickej kontroly prístupnosti, legislatívne úpravy prístupnosti. Táto časť práce vychádza predovšetkým z analýzy dostupnej literatúry a vlastných skúseností autora. Druhá časť sa týka najrozšírenejšej legislatívnej úprave Web Content Accessibility Guidelines. Aktuálna verzia WCAG je 1.0, odborná verejnosť už 8 rokov čaká na novú verziu smerníc. Verzia 2.0 je tesne pred dokončením. Na základe porovnávacích kritérií sú preto v práci porovnané smernice WCAG 1.0 (šestnásť WCAG 1.0 kontrolných bodov priority 1) s novými smernicami WCAG 2.0 v pracovnej verzii z 27. apríla 2006. Taktiež sú v práci rozobrané dôsledky prechodu na nové smernice z ich predošlej verzie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Seman, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.