Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čtenářství žáků vyučovaných genetickou metodou
Ryšková, Julie ; Hausenblas, Ondřej (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
111 ABSTRAKT Diplomová práce sleduje vliv genetické metody prvopočátečního čtení na pozdější čtenářství dětí třetích tříd. Cílem diplomové práce je porovnání výsledků dětí v jednotlivých čtenářských složkách, které lze u dětí sledovat, a to jak u dětí vyučovaných dříve metodou analyticko-syntetickou, tak metodou genetickou a sledování vlivu obou metod na tyto výsledky. Získaná data byla dána do souvislosti s vlivy, které do výuky vnáší učitel. Následně byly předloženy návrhy kroků pro jednotlivé sledované třídy k zefektivnění rozvoje čtenářství. Teoretická rovina obsahuje témata, která úzce souvisejí se čtenářstvím dětí. Praktická rovina je založena na výzkumu vedoucímu k naplnění cíle práce. K získání dat pro výzkum byl použit dotazník pro děti a pro učitele. Závěr práce shrnuje, čím se diplomová práce zabývá a poukazuje na výsledky výzkumu, které ukázaly pozitivní vliv na čtenářství v případě vyučování genetickou metodou v kombinaci s konkrétními činnostmi, které do výuky zavádí učitel. V závěru se odkazuji také na jednotlivé kroky navržené pro každou ze sledovaných tříd na rozvoj čtenářství, které se mohou stát inspirací pro všechny učitele, kterým na čtenářství dětí záleží.

Viz též: podobná jména autorů
5 RYSKOVÁ, Jana
5 Ryšková, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.