Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace fyzické distribuce ve výrobní firmě
Reich, Michal ; Rausová, Irena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu zásobování výrobní společnosti a následný návrh na snížení logistických nákladů zavedením vlastního systému just-in-time nebo outsourcingu.
Optimalizace fyzické distribuce ve výrobní firmě
Reich, Michal ; Rausová, Irena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza současného stavu zásobování výrobní společnosti a následný návrh na snížení logistických nákladů zavedením vlastního systému just-in-time nebo outsourcingu.
Jungiánský archetyp v současné západní k inematografii aneb forma a obsah filmového vyprávění o archetypech
Reich, Michal ; TRAJKOV, Ivo (vedoucí práce) ; DOLENSKÝ, Martin (oponent)
Tato práce pojednává o formální a obsahové podobě jungiánského archetypu stínu v současné západní kinematografii. V úvodních kapitolách vysvětluje základní koncepty analytické psychologie, která bude použita jako hlavní metoda pro analýzu filmů Klub rváčů, Hra, Černá labuť a Král rybář. Z rozboru vyplývá, že za každým příběhem se nacházejí archetypální obsahy, ať už s nimi tvůrce pracuje záměrně, či nikoliv. Tyto obsahy jsou podle jungiánů příčinou emocionální reakce diváka, kdykoliv není schopen přesně určit její původ. Mohou být vyjádřeny buď přímo ? tedy jejich personifikací do filmové postavy, jejíž numinozita je podpořena filmovou řečí, nebo nepřímo - pouze příběhovými elementy a funkcemi, které zaujímají jednotlivé postavy. Oběma možnostmi se tato práce zabývá podrobně. Rozebírá formální prostředky, kterými jednotlivé filmy vyjadřují psychickou podstatu svých elementů. Z hlediska struktury filmu definuje tři fáze vztahu archetyp stínuhrdina, které volně odpovídají tří aktové struktuře filmu. Každá má svoje specifika, která jsou přítomna ve všech vybraných filmech. Dále se zabývá funkcí archetypu stínu nejen ve vyprávění, ale také v psychologii člověka, a zpětně uvádí získané poznatky do kontextu jungiánských koncepcí. Cílem není vytvoření komplexního systému, ale spíše nastínění jedné z možností, jak lze o filmu a filmové řeči přemýšlet.
Filmová řeč a skladebné postupy v díle Yuen Woo-Pinga
Reich, Michal ; Trajkov, Ivo (vedoucí práce) ; Bagdasarov, Georgij (oponent)
Bojová scéna je narativní prvek. Vypráví příběh prostřednictvím pohybu těla a filmové řeči. Klíčem k záběrování scén není atrakce, ale vyjádření přenosu energie mezi bojovníky a stavu jejich mysli. Tato diplomová práce rozebírá jak na to.

Viz též: podobná jména autorů
2 Reich, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.