Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace trhu mladých
Böhmová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petriková, Patrícia (oponent)
Diplomová práce na téma Segmentace trhu mladých podle oblékání se snaží rozpoznat mezi mladými lidmi charakteristiky, které mají podobné nebo kterými se naopak od sebe odlišují. Oblékání je zde dáno do souvislosti s životním stylem mladých lidí. Primární data jsem zjišťovala pomocí dotazníkového šetření. Pomocí programu PASW Statistics jsem odkryla čtyři segmenty.
Analýza využitia mužov a žien v reklame
Petríková, Patricia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Valenčíková, Jana (oponent)
Diplomová práca poukazuje na existujúce stereotypy v zobrazovaní mužov a žien v reklame. Prostredníctvom obsahovej analýzy reklamnej inzercie v dvoch tituloch, skúma rozdiely v zobrazovaní pohlaví v ženskom a mužskom časopise. Obsahovou analýzou časopisu Cosmopolitan (r. 1996) práca odhaľuje zmeny v reklame v priebehu 10 rokov. Prostredníctvom dotazníkového výskumu zisťuje do akej miery je verejnosť otvorená novým prístupom v reklame. Jedná sa predovšetkým o nové spôsoby, ktoré porušujú zažité stereotypy v zobrazovaní žien a mužov.

Viz též: podobná jména autorů
4 PETŘÍKOVÁ, Petra
1 Petříková, Pavla
4 Petříková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.