Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klíčové kompetence ve vzdělávacích programech školních družin
PLÍVOVÁ, Klára
Práce se zabývá zařazením a rozpracováním klíčových kompetencí ve školních vzdělávacích programech školních družin. V teoretické části se práce zaměřuje na charakteristiku školní družiny, vymezení jejích cílů, poslání a funkce. Dále se práce okrajově zmiňuje také o dokumentaci školní družiny. Podrobněji se však věnuje školnímu vzdělávacímu programu, který školní družina vypracovává. Práce upozorňuje na propojenost školního vzdělávacího programu školní družiny se školním vzdělávacím programem základní školy. Poukazuje na různé přístupy k začlenění klíčových kompetencí do dokumentu ? zda se jedná o povinnost či nikoliv. Představuje také různé možnosti rozvíjení klíčových kompetencí ve školní družině. Praktická část je poté zaměřena na konkrétní zpracování klíčových kompetencí v školních vzdělávacích programech školních družin z celé České republiky. Dokumenty byly rozčleněny do různých skupin podle jejich hloubky zařazení a rozpracování klíčových kompetencí. Práce se dále zabývala pouze třetí skupinou, kde zkoumá obsah, styl a rozsah zpracování klíčových kompetencí. Také je zde poukázáno na nedostatky při propojení jednotlivých činností a rozvíjených kompetencí.
Možnosti využití "Filozofie pro děti" jako prevence sociálně patologických jevů ve školní družině
PLÍVOVÁ, Klára
Práce pojednává o využití pedagogického programu Filozofie pro děti, který se zaměřuje na rozvoj kritického, logického a angažovaného myšlení u dětí, jako preventivního programu využitelného ve školní družině při předcházení sociálně patologickým jevům. V první části je charakterizována činnost školní družiny a jsou stručně popsány sociálně patologické jevy, které se mohou v rámci školní družiny objevit, a jejich příčiny vzniku. V druhé části je popsán pedagogický program Filozofie pro děti, kanadský program La Traversée zaměřující se na prevenci násilí, a jejich propojení. Ve třetí části jsou popsány a zhodnoceny možnosti využití tohoto programu ve školní družině jako preventivního programu. V závěru práce jsou navrženy možnosti provedení výzkumu a porovnání s ostatními zeměmi.

Viz též: podobná jména autorů
2 Plívová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.