Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání předmětu dramatická výchova žákovskou a učitelskou veřejností
Opravilová, Dagmar ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání předmětu dramatická výchova žákovskou i učitelskou veřejností. Výzkum byl realizován v deseti různých základních školách, jak fakultních tak nefakultních. Přináší informace o tom s jakými formami, metodami či technikami dramatické výchovy se setkávají žáci během vzdělávání na prvním stupni základních škol. Dotazníkové šetření bylo realizováno v pátých ročnících základních škol. Teoretická část mapuje zámezí dramatické výchovy, vymezuje pojem, zabývá se jejím obsahem, cíly a formami. Věnuje se také zařazení tohoto předmětu v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a jednotlivým metodám a technikám dramatické výchovy.
Vnímání předmětu dramatická výchova žákovskou a učitelskou veřejností
Opravilová, Dagmar ; Holemá, Irena (oponent) ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání předmětu dramatická výchova žákovskou i učitelskou veřejností. Výzkum byl realizován v deseti různých základních školách, jak fakultních tak nefakultních. Přináší informace o tom s jakými formami, metodami či technikami dramatické výchovy se setkávají žáci během vzdělávání na prvním stupni základních škol. Dotazníkové šetření bylo realizováno v pátých ročnících základních škol. Teoretická část mapuje zámezí dramatické výchovy, vymezuje pojem, zabývá se jejím obsahem, cíly a formami. Věnuje se také zařazení tohoto předmětu v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a jednotlivým metodám a technikám dramatické výchovy.

Viz též: podobná jména autorů
1 Opravilová, Dana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.