Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace firmy InBIO s.r.o
Ondrová, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit firmy InBIO s.r.o. Důraz je kladen na online marketingovou komunikaci a zlepšení konkurenční pozice firmy na trhu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje důležité pojmy z vybrané problematiky, které jsou podkladem pro výzkumnou část. Praktická část obsahuje podstatné informace o firmě a analýzu trhu s důrazem na analýzu konkurence, analýzu zákazníků, analýzu místa, analýzu produktového portfolia a SWOT analýzu. Pro analýzu trhu je použit Porterův model. Analýza zákazníků vychází z dotazníkového šetření. Pro hodnocení e-shopu a Facebooku byly provedeny expertní hloubkové rozhovory. Práce čerpá ze sekundárních i primárních dat. V závěru jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingové komunikace. Konečným výstupem bakalářské práce je marketingový plán firmy na rok 2016 a souhrn poznatků využitelných pro ostatní firmy v odvětví.

Viz též: podobná jména autorů
1 ONDROVÁ, Markéta
8 ONDROVÁ, Martina
1 ONDROVÁ, Monika
1 Ondrová, Marcela
8 Ondrová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.