|
Zastřešení vlakového nádraží
Olbert, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné konstrukce nástupištní haly vlakového nádraží. Konstrukce je budována nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 63,0 m x 300,0 m se světlou výškou, umožňující pohyb železničních vozidel podle ČSN 73 6320. Příčné vazby dvoulodní haly jsou tvořeny vetknutými sloupy, na které jsou kloubově uloženy příhradové vazníky. Osová vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 4,0 m. V podélném směru jsou sloupy uloženy kloubově, přičemž stabilita sloupů v podélném směru je zajištěna příhradovými ztužidly v rovině střechy a stěn.
|
| |
| |
|
Zastřešení vlakového nádraží
Olbert, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné konstrukce nástupištní haly vlakového nádraží. Konstrukce je budována nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 63,0 m x 300,0 m se světlou výškou, umožňující pohyb železničních vozidel podle ČSN 73 6320. Příčné vazby dvoulodní haly jsou tvořeny vetknutými sloupy, na které jsou kloubově uloženy příhradové vazníky. Osová vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 4,0 m. V podélném směru jsou sloupy uloženy kloubově, přičemž stabilita sloupů v podélném směru je zajištěna příhradovými ztužidly v rovině střechy a stěn.
|