Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza finančního vývoje podniku pomocí časových řad
Bartel, Adam ; Novák, Patrik (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení finančního vývoje společnosti pomocí statistických metod. Teoretická část popisuje potřebnou problematiku teorie časových řad, regresní analýzy a finanční analýzy. Cílem této práce je zhodnocení situace podniku pomocí analýzy vybraných finančních ukazatelů, předpověď jejich vývoje a stanovení návrhů změn problematických oblastí společnosti. Práce obsahuje návrhy změn v oblasti nákladů, financování společnosti a přístupu k odběratelům. Součásti práce je také zhodnocení situace společnosti.
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of the Service Profitability
Novák, Patrik ; Cikánek, Ondřej (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The thesis focuses on evaluation of the scope of repairs of the mobile phones at Mobilshop Valenta Petr, in order to meet this objective, advanced modelling methods have been used – namely fuzzy logic. The goal of this thesis is to propose a software solution that would make processing of all service orders easier, faster and more accurate.
Analýza finančního vývoje podniku pomocí časových řad
Bartel, Adam ; Novák, Patrik (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení finančního vývoje společnosti pomocí statistických metod. Teoretická část popisuje potřebnou problematiku teorie časových řad, regresní analýzy a finanční analýzy. Cílem této práce je zhodnocení situace podniku pomocí analýzy vybraných finančních ukazatelů, předpověď jejich vývoje a stanovení návrhů změn problematických oblastí společnosti. Práce obsahuje návrhy změn v oblasti nákladů, financování společnosti a přístupu k odběratelům. Součásti práce je také zhodnocení situace společnosti.
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of the Service Profitability
Novák, Patrik ; Cikánek, Ondřej (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The thesis focuses on evaluation of the scope of repairs of the mobile phones at Mobilshop Valenta Petr, in order to meet this objective, advanced modelling methods have been used – namely fuzzy logic. The goal of this thesis is to propose a software solution that would make processing of all service orders easier, faster and more accurate.
Strategické trhy pro české exportéry: země MERCOSUR, Mexico
Novák, Patrik ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Předmětem práce jsou vybrané trhy v Latinské Americe, jedná se o Mexiko a země ekonomické integrace MERCOSUR, Brazílii, Argentinu, Venezuelu, Paraguay a Uruguay.Dále zahraniční obchod a ekonomické vztahy mezi tímto teritoriem a EU respektive ČR. Státní podpora exportních aktivit. Cílem práce je vybrané trhy chraktrizovat, analyzovat jejich postavení v regionu a vůči EU, klasifikovat obchodní vztahy mezi nimi a EU/ČR, identifikovat perspektivní exportní obory a vyjmenovat výhody/služby pro české exportéry v rámci státní podpory exportu. K dosažení těchto cílů je v práci použita řada statistik, zejména demografická struktura, struktura HDP, vývoj obchodní bilance, komoditní struktura exportu aj. Výsledky analýzy ukázali, že možnost přístupu českých exportérů na trh Mexika a na trhy MERCOSUR se značně liší. Perspektivní exportní komodity jsou dopravní prostředy, stroje pro průmysl, průmyslové výrobky. Možnosti využítí státní podpory exportu se odvíjejí od konkrétní země. Mexiko a MERCOSUR nejsou pro ČR hodnotově významným exportním parnerem, nesou však značný potenciál.
Strategie obchodní firmy a optimalizace jejích procesů
Novák, Patrik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat, zhodnotit obchodní strategii a procesy ve vybrané firmě a na případně nedostatky/problémy navrhnout řešení. Postupy, jak těchto cílů dosáhnout, jsou převážně praktické, zejména měření, průzkumy, ankety. Přínosem práce by mělo být zvýšení efektivity v rámci procesů probíhajících ve firmě, dále samozřejmě vhodné nastavení obchodní, prodejní a marketingové strategie. Cílem je, aby si firma uderžela na svém trhu svůj podíl. Práce je sestavena od charakteristiky malých a středních podniků a jejich postavení na trhu, přes charakteristiku vybrané firmy, idetifikaci nedostatků ve firmě až po návrhy na jejich řešení.

Viz též: podobná jména autorů
103 NOVÁK, Pavel
120 NOVÁK, Petr
12 Novák, P.
103 Novák, Pavel
103 Novák, Pavel
120 Novák, Petr
6 Novák, Přemek
2 Novák, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.