Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie řetězce Subway
Nguyen, Huu Tung ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hai Linh, Do (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii řetězce Subway, jeho pozicí na trhu, zacílením na skupinu zákazníků a porovnáním národního a lokálního marketingu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení, které povede ke zvýšení povědomí o značce a růstu společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce se věnuje základům marketingu, jeho historii a nástrojům. Dále se představí franchisingový model podnikání, jeho výhody a nevýhody jak pro franchisora, tak pro franchisanta. V praktické části se představí společnost Subway v České republice, analýza její konkurence, marketingový mix a porovnají se národní a lokální marketingové kampaně.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nguyen, Ha Thanh
1 Nguyen, Hai Anh
2 Nguyen, Hai Ha
3 Nguyen, Hoai Nam
1 Nguyen, Hoai Thuong
2 Nguyen, Hoai Vu
1 Nguyen, Hoang
2 Nguyen, Hoang Duong
1 Nguyen, Hoang Nam
1 Nguyen, Hoang P. Nhung
1 Nguyen, Hoang Phuong
1 Nguyen, Hoang Tuan
2 Nguyen, Hong Khanh
1 Nguyen, Hue An
1 Nguyen, Huong Minh
2 Nguyen, Huu Dung
1 Nguyen, Huu Hoa
2 Nguyen, Huu Viet
4 Nguyen, Huy
3 Nguyen, Huy Long
1 Nguyen, Huy Quang
1 Nguyen, Huyen Trang
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.