Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
Nečas, Jiří
Abstrakt Nečas, J. Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá vymezením podstaty obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Zkoumá typy obsahu, které jsou spotřebiteli nejvíce preferovány a zabývá se možnostmi aplikace obsahových nástrojů v oblasti sportovních služeb. K identifikaci těchto obsahových preferencí byl realizován kvantitativní marketingový výzkumu (n=400) a kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů (n=14). Doporučení jsou založena na preferovaných typech obsahu dle spotřebitelů a strukturována dle modelu See, Think, Do, Care s ohledem na jejich nákladovou efektivnost.

Viz též: podobná jména autorů
4 Nečas, Jakub
6 Nečas, Jan
6 Nečas, Jaroslav
2 Nečas, Jindřich
4 Nečas, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.