Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní funkce lifestylových médií
Michalová, Adéla ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Diplomová práce Kulturní funkce lifestylových médií je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V první části se práce snaží o teoretické vymezení pojmu životní styl, pojmu lifestylová média a jejich kulturních funkcí. Zabývá se také přehledem historického vývoje lifestylových časopisů u nás a v zahraničí. V neposlední řadě se práce v teoretické rovině pokouší definovat, jaký vliv a účinky mají lifestylová média, konkrétně lifestylové časopisy, na hodnoty a vzory chování svých čtenářů. V druhé části se práce věnuje empirickému výzkumu. Prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy se snažím zjistit, jak se liší obsah levných a luxusních, ženských a mužských lifestylových časopisů. Analýza ukázala, že v lifestylových časopisech určených odlišným skupinám čtenářů, existují rozdíly v prezentaci materiálních a sociálních hodnot a v prezentaci genderových rolí. Výsledky výzkumu jsou v souladu s předpokladem, že lifestylové časopisy mají vliv na spotřební životní styl svých čtenářů. Klíčová slova životní styl, lifestylová média, lifestylové časopisy, kulturní funkce, hodnotové orientace, vzory chování, reklama, gender, spotřební chování

Viz též: podobná jména autorů
3 Michalová, Adriána
2 Michalová, Alžběta
1 Michalová, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.