Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing
Matejová, Katarína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem práce je internetový marketing. Úvod patří představení internetu jako prostředí pro podnikání a analýze nákupního chování občanů ČR. Dále je charakterizován internetový marketing s ohledem na svá specifika, kterými jsou webové stránky, vyhledávače a reklamy typu PPC. Následující části přibližují webovou analytiku jako nástroj řízení a optimalizace marketingových kampaní v prostředí internetu a je provedeno zhodnocení jejích vybraných nástrojů s ohledem na potřeby menších a středně velkých e-shopů. Závěr patří případové studii, kterou je aplikace uvedených zásad na elektronický obchod SteamGames.cz.
Založení malé firmy podnikající v oblasti služeb ? vybrané problémy
Matejová, Katarína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá obecnými předpoklady pro podnikání a navrhuje možný postup při určení připravenosti podnikat. Seznamuje s charakteristikami jednotlivých právních forem, pomáhá s jejím výběrem a nabízí detailní návod na založení firmy formou veřejné obchodní společnosti s důrazem na povinné formální náležitosti. Dále jsou popsány některé způsoby propagace začínající firmy a po vytvoření segmentace zákazníků definovány požadavky na webovou prezentaci konkrétního podniku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Matejová, Kateřina
1 Matějová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.