Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Martínková, Alexandra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Cílem práce je zmapování a zhodnocení marketingového prostředí Mostecka, analýza nabídky této destinace a charakteristika současného stavu cestovního ruchu. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější využití potenciálu regionu a zlepšení současné situace.

Viz též: podobná jména autorů
7 MARTÍNKOVÁ, Aneta
2 Martinková, Alice
2 Martinková, Andrea
7 Martinková, Aneta
8 Martinková, Anna
3 Martínková, Adéla
2 Martínková, Andrea
7 Martínková, Aneta
8 Martínková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.