Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení privátní značky maloobchodního řetězce
MRÁZIK, Miroslav
Cílem práce bylo zjistit současný stav asociací spotřebitelů ke značkám maloobchodníků a na základě výsledků navrhnout opatření, která vedou ke zlepšení tohoto stavu v oblasti zvýšení prodejů a stejně tak v oblasti vytváření asociací spotřebitelů vůči těmto značkám. Tyto asociace byly zjišťovány ve vztahu ke značkám Tesco. První část práce shrnuje teoretické znalosti z oblasti brand managementu, marketingu, marketingového výzkumu a privátních značek. Znalosti jsou čerpané z odborné literatury a webových stránek, které se zabývají danou problematikou. Druhá část se zabývá zjišťováním informací, které byly potřeba pro sestavení dotazníku, a testování jeho původní verze důležité pro zjištění jeho srozumitelnosti pro respondenty. Následně proběhlo dotazníkové šetření finální verze. Další část nejprve představuje základní vzorek dotazníkového šetření a poté vyhodnocuje výsledky a skutečnosti na základě provedeného dotazníkového šetření, na které reaguje návrhy opatření v podobě posílení v oblasti letákové propagace značek maloobchodníků a častějším zpřístupněním slevových kuponů s cílem zvýšit znalost privátních značek a odstranění mylného vnímání některých jejich kategorií.

Viz též: podobná jména autorů
1 MRAŽIK, Michal
2 Mrázik, Martin
2 Mrázik, Matej
1 Mrážik, Matúš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.