Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Dražil, Michal ; MBA, Zdeňka Vašíčková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu konkrétní společnosti. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům z oblasti marketingu. Druhá, analytická část charakterizuje vybranou společnost a popisuje současný stav jejího marketingového plánu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na kritické zhodnocení stávajícího marketingového plánu a navrhnutí jeho nového řešení za účelem dosažení vyšší efektivnosti marketingu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Dražil, Michal ; MBA, Zdeňka Vašíčková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu konkrétní společnosti. První část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům z oblasti marketingu. Druhá, analytická část charakterizuje vybranou společnost a popisuje současný stav jejího marketingového plánu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na kritické zhodnocení stávajícího marketingového plánu a navrhnutí jeho nového řešení za účelem dosažení vyšší efektivnosti marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.