Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace firmy COOLAGENT
Ludvová, Daniela
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace firmy COOLAGENT, která se věnuje prodeji svých služeb. Hlavním cílem je navrhnout vhodné změny v její marketingové komunikaci, aby se o firmě zvýšilo povědomí a získala tak více nových klientů, kteří využijí její služby. V praktické části je seznámení s firmou COOLAGENT, analýza její současné marketingové komunikace, vnějšího prostředí a identifikace cílových skupin. Na základě kvantitativního dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy pro vylepšení marketingové komunikace jazykových kurzů. Mezi stěžejní doporučení patří vylepšení webových stránek, jelikož respondenti preferují sofistikovanější a modernější vzhled při výběru agentury, a návrh na využití influencer marketingu z důvodu zvýšení povědomí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.