Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce
Ladmanová, Michaela ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Sabová, Ivana (oponent)
Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních rozhovorů. Na závěr uvádím doporučení pro společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s., jak tuto skupinu zaměstnanců motivovat pro efektivní vytváření lokálních promoakcí.
Marketing cestovní kanceláře se specializací na exotické zájezdy
Ladmanová, Michaela ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Kříž, Zdeněk (oponent)
Cestovní kancelář je základní provozní jednotkou (subjektem) cestovního ruchu, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkování, organizování a zabezpečování služeb souvisejících s cestovním ruchem. Produktem CK je služba, která byla vytvořena na základě identifikace přání a potřeb zákazníků. Tyto služby rozdělujeme na základní a doplňkové. Mezi hlavní služby zprostředkované cestovními kancelářemi patří ubytování, stravování a doprava.

Viz též: podobná jména autorů
1 LADMANOVÁ, Martina
2 Ladmanová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.