Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Kvasničková, Martina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je prokázat, zda existuje vztah mezi ochotou ke koupi smartphonu a uživatelským hodnocením zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním, značkou, ochotou ke koupi a uživatelským hodnocením. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu, který je aplikován na cílovou kategorii českých spotřebitelů ve věku 16 až 24 let. Závěr práce obsahuje vyhodnocení a doporučení, která mohou sloužit pro uvědomění si klíčových aspektů ovlivňujících ochotu ke koupi spotřebitele.

Viz též: podobná jména autorů
10 KVASNIČKOVÁ, Markéta
1 Kvasničková, Magdalena
2 Kvasničková, Marie
10 Kvasničková, Markéta
2 Kvasničková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.