Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PR aktivity agentury CzechInvest jako nástroj podpory investic.
Kuncová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá teoretickým i praktickým pojetím marketingových komunikací, včetně Public Relations, s důrazem na veřejný sektor a jejich použití jako nástroje podpory investic. Veškeré poznatky jsou aplikovány na Českou republiku a Agenturu na podporu podnikání a investic CzechInvest. Primárním cílem je identifikovat marketingově-komunikační aktivity, techniky, formy a nástroje související s podporou vstupu investora do ČR, provést jejich analýzu, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje. Detailně je zkoumána aktuální problematika webových stránek a vizuálního stylu agentury tak, aby výsledky vlastních terénních šetření vedly k jejich zlepšení a možnosti budoucí aplikace v praxi.
Vliv kulturních odlišností na reklamu
Kuncová, Renata ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem kulturních rozdílů na oblast reklamy. Nejprve definuje kulturní elementy, a poté, dle modelu Hofstedových dimenzí, zkoumá charakteristické rysy jednotlivých národů v rámci Evropské Unie. Poznatky aplikuje na propagační prostředí a zjišťuje působení kulturních prvků. Samotná studie se zaměřuje na pozorování kulturních projevů v televizních spotech na pivo, a to v České republice, Německu, Velké Británii a částečně v Itálii. Výzkum je prováděn za účelem stanovení dominantních apelů a témat, které se v daných spotech určené země vyskytují, aby bylo možné posoudit, zda národnostní odlišnosti ovlivňují reklamní vyjádření. Jednotlivá témata se poté posuzují z hlediska vhodnosti pro daný stát a práce tedy poskytuje určité vodítko pro výběr marketingové strategie v oblasti pivní reklamy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kuncová, Romana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.