Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky)
Kudrnová, Tereza ; Šulcová, Renata (vedoucí práce) ; Zákostelná, Barbora (oponent)
Shrnutí Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Hlavova 8, Praha 2 Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky na ZŠ a SOŠ) Bc. Tereza Kudrnová terka.kudrnova@email.cz V této diplomové práci byl vymezen pojem integrovaná výuka. Dále byly popsány systémy integrovaného přírodovědného vyučování v Anglii, Norsku, Španělsku a Kanadě. Tyto země byly vybrány na základě dostupných zdrojů. Byly zhodnoceny výhody, nevýhody a možnosti integrovaného přírodovědného vyučování. Byla provedena analýza učebnic a dalších učebních materiálů speciálně vytvořených pro integrované vyučování přírodovědných předmětů v rámci tematických celku Půda, Voda, Vzduch. Pro integrovanou výuku tematických celků Půda, Voda, Vzduch byly navrženy prezentace v programu Microsoft PowerPoint včetně metodických poznámek pro učitele. K jednotlivým tematickým celkům byly dále navrženy pracovní listy k laboratorním pracím a jedné samostatné (domácí) práci žáků, včetně autorského řešení. Ke každému z těchto návrhů byla vytvořena ukázka přípravy učitele k příslušné vyučovací hodině (laboratorní práci). Všechny laboratorní a samostatné domácí práce byly vyzkoušeny a vyřešeny. Jedna laboratorní práce byla ověřena ve škole se žáky.
Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky)
Kudrnová, Tereza ; Šulcová, Renata (vedoucí práce) ; Zákostelná, Barbora (oponent)
Shrnutí Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Hlavova 8, Praha 2 Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky na ZŠ a SOŠ) Bc. Tereza Kudrnová terka.kudrnova@email.cz V této diplomové práci byl vymezen pojem integrovaná výuka. Dále byly popsány systémy integrovaného přírodovědného vyučování v Anglii, Norsku, Španělsku a Kanadě. Tyto země byly vybrány na základě dostupných zdrojů. Byly zhodnoceny výhody, nevýhody a možnosti integrovaného přírodovědného vyučování. Byla provedena analýza učebnic a dalších učebních materiálů speciálně vytvořených pro integrované vyučování přírodovědných předmětů v rámci tematických celku Půda, Voda, Vzduch. Pro integrovanou výuku tematických celků Půda, Voda, Vzduch byly navrženy prezentace v programu Microsoft PowerPoint včetně metodických poznámek pro učitele. K jednotlivým tematickým celkům byly dále navrženy pracovní listy k laboratorním pracím a jedné samostatné (domácí) práci žáků, včetně autorského řešení. Ke každému z těchto návrhů byla vytvořena ukázka přípravy učitele k příslušné vyučovací hodině (laboratorní práci). Všechny laboratorní a samostatné domácí práce byly vyzkoušeny a vyřešeny. Jedna laboratorní práce byla ověřena ve škole se žáky.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kudrnová, Terezie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.