Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Kramář, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Teoretická část této bakalářské práce s názvem "Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci" má za cíl představit obecný marketing, internetový marketing, sociální sítě na internetu a také specifika marketingu ve sportovní oblasti. Praktická část poté představuje námi vybraný hokejový klub - konkrétně HC Olomouc, analýzu jeho marketingové on-line komunikace, porovnání aktivity na sociálních sítích s konkurenčními kluby a dotazníkové šetření, pomocí něhož budou navržena nová doporučení na zlepšení marketingové on-line komunikace klubu.

Viz též: podobná jména autorů
9 Kramár, Ján
9 Kramář, Jan
1 Kramář, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.