Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění marketingového řízení v podniku FOPO II, s.r.o.
Koubová, Monika Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
V teoretické části se práce zaměřuje na podklady sloužící pro analýzu marketingového řízení. Společnost FOPO II., s.r.o. je autorizovaný dealer značky FORD s hlavním sídlem v Počátkách. V praktické části jsou popsány jednotlivé fáze marketingového řízení a jednotlivé nástroje marketingového mixu. V závěrečné části práce jsem zhodnotila marketingové řízení a využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navrhla jsem zlepšující opatření do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOUBOVÁ, Marta
14 KOUBOVÁ, Martina
13 KOUBOVÁ, Michaela
2 Koubová, M.
1 Koubová, Magda
5 Koubová, Magdalena
5 Koubová, Magdaléna
4 Koubová, Marcela
3 Koubová, Markéta
14 Koubová, Martina
1 Koubová, Martina Bc.
13 Koubová, Michaela
4 Koubová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.