Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Kotrč, David ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Dagmar, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. Jejím hlavním cílem je návrh doporučení, které povede ke zlepšení marketingové komunikace společnosti CENTRA a. s. První část diplomové práce je zaměřena na teoretická východiska, ve kterých je popsán pojem marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, komunikace v prostředí internetu, B2B komunikace a CRM systémy. V druhé praktické části diplomové práce je na základě interních dokumentů zpracován rozbor marketingového mixu společnosti a provedena analýza marketingových nástrojů využívaných společností CENTRA a. s. Po vypracování rozboru a analýzy komunikačních nástrojů byla navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti CENTRA a. s.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOTRČ, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.