Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MĚSTSKÝ DŮM NA NÁBŘEŽÍ V PŘEROVĚ
Koláček, Kamil ; Františák, Luboš (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Městský dům na nábřeží v Přerove, nárožní parcela, blízkost historického jádra a centra města. Dům polyfunkčního charakteru.
Rehabilitace prostoru bývalých Jaselských kasáren v Brně
Koláček, Kamil ; Bořecký, Petr (oponent) ; Wahla, Ivan (vedoucí práce)
Cílem návrhu je Kreativní inkubátor, klíčová stavba kreativního centra, která nabízí prostor pro talentované lidi, absolventy a podnikatele působící a začínající v odvětví kreativního průmyslu. Smyslem je udržet si tyto lidi, přivést další a umožnit jim realizovat se a zdokonalovat se na profesionální úrovni. Kreativní inkubátor umožní propojení zástupců různých kreativních profesí, jako např. architektura, design, fotografie, malba, hudba, oděvní návrhářství, reklama atd.)
MĚSTSKÝ DŮM NA NÁBŘEŽÍ V PŘEROVĚ
Koláček, Kamil ; Františák, Luboš (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Městský dům na nábřeží v Přerove, nárožní parcela, blízkost historického jádra a centra města. Dům polyfunkčního charakteru.
Rehabilitace prostoru bývalých Jaselských kasáren v Brně
Koláček, Kamil ; Bořecký, Petr (oponent) ; Wahla, Ivan (vedoucí práce)
Cílem návrhu je Kreativní inkubátor, klíčová stavba kreativního centra, která nabízí prostor pro talentované lidi, absolventy a podnikatele působící a začínající v odvětví kreativního průmyslu. Smyslem je udržet si tyto lidi, přivést další a umožnit jim realizovat se a zdokonalovat se na profesionální úrovni. Kreativní inkubátor umožní propojení zástupců různých kreativních profesí, jako např. architektura, design, fotografie, malba, hudba, oděvní návrhářství, reklama atd.)
Komunikační strategie společnosti 3M Česko
Koláček, Kamil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chytil, Tomáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je vedle teoretického úvodu do problematiky marketingové komunikace s hlubším zaměřením na prvek Public Relations, analýza současné PR komunikace společnosti 3M Česko a vytvoření PR komunikační strategie pro rok 2012. Ta se opírá o analýzu komunikace, komunikačních kanálů a nástrojů. Dále jsou definovány cíle krátkodobého i dlouhodobého charakteru. Stanovena jsou rovněž mediální témata pro rok 2012 a k nim příslušející nástroje a načasování.
Exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o.
Koláček, Kamil ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie firmy Meopta - Optika s.r.o. Všímá si rozdílnosti přístupů na jednotlivé zahraniční trhy. Aplikační části samozřejmě předchází teoretický úvod. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, která si klade za cíl stanovit možná zlepšení dosavadní exportní strategie.

Viz též: podobná jména autorů
6 Koláček, Karel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.