Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.

Viz též: podobná jména autorů
1 KALIANKOVÁ, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.