Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivní bezpečnost motorových vozidel
Křepelka, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této práce je zpracovat přehled současných prvků v oblasti aktivní bezpečnosti automobilů, jednotlivých vývojů a dosažených výsledků v této oblasti. Jsou zde stručně popsány konstrukční řešení prvků aktivní bezpečnosti a dále také inovativní způsoby řešení těchto systémů a jejich konečného uplatnění v praxi.
Diagnostika dálničního mostu
Křepelka, Jan ; Suza, Igor (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá prohlídkou a diagnostikou dvojice dálničních mostů D2-058..1 a D2-058..2, jedná se o díla na hranici se Slovenskou republikou, postavená v roce 1980. Práce se zaměřuje na spodní stavbu této dlouhé estakády, výrazně poškozenou zatékající vodou. Teoretická část se věnuje mostním prohlídkám, diagnostickému průzkumu a teorii ultrazvukové metody, ta je použita v praktické části při diagnostice rozsahu poškození. Dále jsou ověřeny materiálové charakteristiky a zhodnocen celkový stav spodní stavby.
Numerický model řídicí jednotky spalovacího motoru
Křepelka, Jan ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení množství vstřikovaného paliva řídicí jednotkou. Model zadaného čtyřválcového motoru a výpočtový model řídicí jednotky byly sestaveny v simulačním softwaru Lotus Engine Simulation. Následně byla provedena kontrola modelu řídicí jednotky pomocí simulace dvou přechodových režimů (akcelerace a přeřazení). Nakonec byla provedena aplikace vytvořeného modelu na Nový Evropský jízdní cyklus (NEDC) a patřičně vyhodnoceny a zpracovány výsledky této simulace.
Využití metody georadaru pro zjišťování poruch konstrukcí
Křepelka, Jan ; Láník, Jaromír (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o nedestruktivních zkouškách, umožňujících zkoumání poruch betonu v jeho vnitřní struktuře. V teoretické části jsou popsány vybrané metody z hlediska jejich principu. Z něj vychází pro každou metodu její specifické uplatnění, její možnosti, ale i limity. V praktické části se práce zaměřuje na georadar, u kterého došlo k využití nové technologie multifrekvenčního skenování. Proběhlo měření s nyní běžně používaným georadarem Hilti PS 1000 X Scan a zároveň s nově dostupným georadarem Proceq GPR Live. Porovnány byly výsledky jak z modelového tělesa, tak i z reálné mostní konstrukce.
Diagnostika dálničního mostu
Křepelka, Jan ; Suza, Igor (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá prohlídkou a diagnostikou dvojice dálničních mostů D2-058..1 a D2-058..2, jedná se o díla na hranici se Slovenskou republikou, postavená v roce 1980. Práce se zaměřuje na spodní stavbu této dlouhé estakády, výrazně poškozenou zatékající vodou. Teoretická část se věnuje mostním prohlídkám, diagnostickému průzkumu a teorii ultrazvukové metody, ta je použita v praktické části při diagnostice rozsahu poškození. Dále jsou ověřeny materiálové charakteristiky a zhodnocen celkový stav spodní stavby.
Využití metody georadaru pro zjišťování poruch konstrukcí
Křepelka, Jan ; Láník, Jaromír (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o nedestruktivních zkouškách, umožňujících zkoumání poruch betonu v jeho vnitřní struktuře. V teoretické části jsou popsány vybrané metody z hlediska jejich principu. Z něj vychází pro každou metodu její specifické uplatnění, její možnosti, ale i limity. V praktické části se práce zaměřuje na georadar, u kterého došlo k využití nové technologie multifrekvenčního skenování. Proběhlo měření s nyní běžně používaným georadarem Hilti PS 1000 X Scan a zároveň s nově dostupným georadarem Proceq GPR Live. Porovnány byly výsledky jak z modelového tělesa, tak i z reálné mostní konstrukce.
Numerický model řídicí jednotky spalovacího motoru
Křepelka, Jan ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení množství vstřikovaného paliva řídicí jednotkou. Model zadaného čtyřválcového motoru a výpočtový model řídicí jednotky byly sestaveny v simulačním softwaru Lotus Engine Simulation. Následně byla provedena kontrola modelu řídicí jednotky pomocí simulace dvou přechodových režimů (akcelerace a přeřazení). Nakonec byla provedena aplikace vytvořeného modelu na Nový Evropský jízdní cyklus (NEDC) a patřičně vyhodnoceny a zpracovány výsledky této simulace.
Aktivní bezpečnost motorových vozidel
Křepelka, Jan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této práce je zpracovat přehled současných prvků v oblasti aktivní bezpečnosti automobilů, jednotlivých vývojů a dosažených výsledků v této oblasti. Jsou zde stručně popsány konstrukční řešení prvků aktivní bezpečnosti a dále také inovativní způsoby řešení těchto systémů a jejich konečného uplatnění v praxi.

Viz též: podobná jména autorů
4 Křepelka, Jakub
4 Křepelka, Jonáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.