Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie horského ubytovacího zařízení
Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mojžíšek, Ivan (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat tvorbu marketingové strategie na konkrétním praktickém příkladu, kterým je horské ubytovací zařízení. V teoretické části se tato práce zaměřuje především na metodologii a techniky tvorby strategie, které jsou v praktické části aplikovány. Zvláštní pozornost je věnována právě aplikaci teoretických poznatků tak, aby se na jejich základě dospělo k formulaci samotné marketingové strategie. Formulace marketingové strategie je vlastně doporučením konkrétnímu horskému ubytovacímu zařízení, jak by se měl do budoucna marketingově orientovat.

Viz též: podobná jména autorů
3 Königová, Jana
1 Königová, Jaroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.