Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové možnosti využití lehčených kameniv z druhotných surovin
Jankovský, Jiří ; Ševčík, Milan (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi vylehčení podlahových systémů. Pro podlahové systémy je zde řešeno vylehčení potěrové hmoty. Potěrové hmoty jsou modifikovány lehčenými plnivy vyráběnými z odpadních látek, lehkými odpadními látkami a plnivy vyráběnými z látek přírodních. Zároveň jsou řešeny možnosti vylehčení cementové potěrové hmoty mikrosférickými plnivy separovanými z odpadního popílku.
Reflexe vlastního postižení u jedinců s dětskou mozkovou obrnou jako součást školní a sociální integrace
Kudláček, Miroslav ; Šiška, Jan (vedoucí práce) ; Jankovský, Jiří (oponent) ; Hájková, Vanda (oponent)
Studie si klade za cíl vytvořit teorii reflexe postižení u jedinců s dětskou mozkovou obrnou. V další části si studie klade za cíl analyzovat vliv reflexe na školní a sociální integraci takto postižených jedinců. Teoretickými východisky jsou sociální konstruktivismus, sociální model postižení, vývojová psychologie Jeana Piageta a poststrukturalistické koncepty těla. Metodologická část je založená na výzkumném konceptu Grounded Theory (zakotvená teorie). Studie analyzuje tři oblasti života postiženého jedince - rehabilitaci, školní docházku a každodenní aktivity. Rehabilitaci jsme pojali jako soubor diskursivně formovaného vědění dle konceptu M. Foucaulta. Analýzy vedly k závěrům, že významnou roli při reflexi postižení zaujímají rehabilitační a kompenzační pomůcky, které formují tělo postiženého jedince. Zároveň však tyto pomůcky spolu s tělem postiženého jedince formuje prostor, ve kterém se tento nachází. V oblasti školní docházky studie ukazuje, že integraci/inkluzi dětí s dětskou mozkovou obrnou jako průnik rozdílných a mnohdy protichůdných diskursů, které toto postižení utvářejí. V oblasti každodenního života je postižení nahlíženo jako součást identity, která vzniká lidským jednáním ve veřejném i soukromém prostoru.
Možnosti integrace dětí z centra ARPIDA do volnočasových aktivit v rámci města České Budějovice
Brůhová, Šárka ; Hájková, Vanda (oponent) ; Jankovský, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast volnočasových aktivit dětí s kombinovaným (tělesným a mentálním) postižením, konkrétně dětí z centra ARPIDA. Zabývá se možnostmi integrace těchto dětí do volnočasových aktivit v rámci města České Budějovice. Teoretická část je zaměřena na seznámení s centrem ARPIDA. jeho klientelou a službami, které poskytuje. Dále popisuje možnosti volnočasových aktiv it pro zdravotně postižené děti a nabídku specifických činností z hlediska typu a stupně postižení. Podrobněji se věnuje organizacím poskytující činnosti pro volný čas pro intaktní dětskou populaci a organizacím, které se věnují volnočasovým aktivitám pro zdravotně postižené děti v Českých Budějovicích. Praktická část zjišťuje pomocí dotazníku pro rodiče dětí z centra ARPIDA. jaké navštěvují jejich děti volnočasové aktivity a jaký je zájem rodičů zapojovat své postižené děti do volnočasových aktivit v rámci centra ARPIDA. tak v rámci integrace do zájmových útvarů pro intaktní dětskou populaci. Výsledky výzkumného šetření by mohly vést ke zvýšení zájmu u rodičů dětí z centra ARPIDA o integraci jejich dětí do volnočasových aktivit pro zdravé děti z toho důvodu, že organizace poskytující takové aktivity jsou ochotné spolupracovat.
Nové možnosti využití lehčených kameniv z druhotných surovin
Jankovský, Jiří ; Ševčík, Milan (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi vylehčení podlahových systémů. Pro podlahové systémy je zde řešeno vylehčení potěrové hmoty. Potěrové hmoty jsou modifikovány lehčenými plnivy vyráběnými z odpadních látek, lehkými odpadními látkami a plnivy vyráběnými z látek přírodních. Zároveň jsou řešeny možnosti vylehčení cementové potěrové hmoty mikrosférickými plnivy separovanými z odpadního popílku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Jankovský, Július
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.