Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraných fitness center v konkurenčních podmínkách Příbrami a okolí Cíle: Cílem této práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků vybraných konkurenčních fitness center a zjistit, se kterými aspekty nabízených služeb jsou návštěvníci nespokojeni a se kterými naopak spokojeni. Šetření má také odhalit nejdůležitější kritéria ovlivňující výběr fitness centra. Na základě výsledků výzkumu budou vytvořeny konkrétní návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je zvolena metoda osobního dotazování a vzorek respondentů je dostupný, jelikož jsou dotazováni jak současní, tak bývalí zákazníci zvolených fitness center, kteří jsou nejsnáze k dispozici. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků a respondenti jsou oslovováni před vstupy do jednotlivých fitness center. Výsledky: Bylo zjištěno, že nejdůležitějším faktorem ovlivňujícím výběr fitness centra je cena, následuje čistota provozovny a kvalita vybavení. Fitness centrům je navrženo zaměřit se na tyto faktory. Podle výsledků provedeného výzkumu jsou zákazníci nejvíce spokojeni s ochotou a dostupností zaměstnanců a nejméně s rezervačním systémem. Klíčová slova: osobní dotazování, spokojenost zákazníka, fitness centrum, konkurenční prostředí

Viz též: podobná jména autorů
2 HRACHOVÁ, Jana
2 Hrachová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.