Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace a efektivita reklamní kampaně Nike Run Prague 2011 (sémiotická a narativní analýza)
Housková, Jitka ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a reklamní kampaně běžecké akce Nike Run Prague, která proběhla v Praze 3. září 2011, sémiotickými a narativními prostředky a výzkumem efektivity kampaně. Nike Run Prague je běh Prahou o délce 10 km, který byl organizován firmou Nike vůbec poprvé. Běžecká událost Nike Run Prague 2011 byla bohatě medializovaná a v rámci své reklamní kampaně aplikovala marketingovou strategii zaměřenou na mladistvost, zábavnost a na image značky a využila k tomu různé komunikační kanály. Nike Run Prague sází na originalitu, interaktivitu, kontakt s registrovanými běžci i na zviditelnění akce neobvyklými formami reklamy a mediálních obsahů. Tyto použité typy reklamy a mediálních sdělení, jejich vizuální, verbální i neverbální prostředky, jsou v diplomové práci analyzovány. U jednotlivých druhů reklamy je kladen důraz na sémiotickou či narativní analýzu. Dále byl proveden kvantitativní výzkum, který zkoumal efektivitu prostředků využitých v reklamní kampani Nike Run Prague. Cílovou skupinou výzkumu jsou jednotlivci ve věkovém rozmezí 18 - 24 let, na které byla kampaň zacílena. Po následné analýze získaných dat proběhla jejich interpretace a závěrečné zhodnocení efektivity použitých marketingových nástrojů a komunikovaných sdělení v rámci cílové skupiny. Z...

Viz též: podobná jména autorů
6 HOUŠKOVÁ, Jana
1 HOUŠKOVÁ, Jaroslava
6 Houšková, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.