Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky na manažera ve stavebnictví
Horská, Lenka ; Talač, Michal (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je věnována požadavkům na manažera ve stavebnictví. V teoretické části je nejprve stručně popsán management a jeho role ve stavebnictví. Poté se již práce věnuje samotným požadavkům, funkcím a technikám stavebního manažera. V empirické části jsou stanoveny hypotézy, které byly potvrzeny či vyvráceny dotazníkovými průzkumy prováděnými se stavebními společnostmi a také se studenty posledního ročníku oboru Management stavebnictví na Fakultě stavební VUT. Součástí empirické části je také analýza nabídek prací na pozici manažera ve stavebnictví. Kvantitativní průzkum je pak doplněn řízenými rozhovory, na které navazují závěry a následná doporučení pro stavební společnosti, studenty a fakultu.
Specifické otázky komunikace v práci projekční kanceláře
Horská, Lenka ; Musil, Radim (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována specifickým otázkám komunikace v práci projekční kanceláře. V teoretické části je nejprve stručně popsána charakteristika projekčních kanceláří a okolí, ve kterém se pohybují. Poté se již práce zabývá komunikací samotnou, jejími druhy, nasloucháním, komunikačními bariérami a způsobem, jak efektivně komunikovat. Empirická část se zabývá stanovením pracovních hypotéz, které byly potvrzeny či vyvráceny dotazníkovými průzkumy, zaměřenými na jednu konkrétní projekční kancelář a poté na širokou veřejnost. Kvantitativní průzkum je doplněn řízeným rozhovorem přímo s jednatelem, na který navazují závěry a následná doporučení ke zlepšení současného stavu komunikace v práci projekční kanceláře.
Historie sociálních činností v podniku a její optimální model v tržním hospodářství
Horská, Lenka ; Tomeš, Igor (vedoucí práce) ; Čabanová, Bohumila (oponent)
Práce se zabývá otázkou, jakým způsobem byly poskytovány sociální činnosti v podnicích v minulém století na českém území a v porovnání s dnešní péčí o zaměstnance podniků ze strany zaměstnavatelů. V teoretické části je pozornost zaměřena na historický vývoj sociálních činností v podnicích a jejich konkrétních podob, způsobů výkonu a hlavních oblastí, ve kterých hrál důležitou roli sociální pracovník. V práci je vysvětleno dnešní pojetí sociálních činností a zaměření přechodu od poradenství a duševní pomoci v sociální politice podniku k materiálním výhodám souvisejícím s péčí o zaměstnance v podnicích. V praktické části jsou popsány činnosti tří různých podniků, z nichž jeden působil v tržním hospodářství v minulém století a další dva provozují svou činnost nyní. Zde jsou zachyceny praktické poznatky získané formou polostrukturovaných rozhovorů od samotných zaměstnanců podniku a použití analýzy dokumentů vybraných pracovišť.
Vytvoření manuálu k zavádění standardů kvality sociálních služeb denních stacionářů pro osoby s mentálním postižením v Pardubickém kraji
Horská, Lenka ; Havránková, Olga (vedoucí práce) ; Mandys, Jan (oponent)
Na začátku mé práce bych se ráda zmínila, proč jsem si vybrala právě toto téma. V roce 2005 jsem nastoupila do organizace Svítání - sdružení pro pomoc zdravotně postiženým dětem v Pardubicích, kde jsem dostala nabídku zúčastnit se projektu "Nebudeme sedět doma…!"s nímž sdružení uspělo v 1. kole Globálních grantů financovaných z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. V projektu jsem prošla školením pod vedením lektorů z centra ICN - informační centrum neziskových organizací v rozsahu 120 hodin. Tématem bylo "Zavádění standardů kvality sociálních služeb". Nový zákon o sociálních službách je účinný od 1. 1. 2007. Jednou z mnoha změn, které nabyly platnosti, je i povinnost každého zařízení poskytující sociální služby, mít vypracovánu metodiku pracovních postupů nejen pro práci s uživatelem, ale i pro vnitřní procesy v zařízení. "Bylo proto nutné zavést efektní kontrolní mechanismy. Kontrolu poskytovaných sociálních služeb zabezpečuje inspekce sociálních služeb, a to především z hlediska kvality. Aby bylo možné hodnotit kvalitu poskytování sociálních služeb, zavádí nová právní úprava jako měřítko hodnocení standardy kvality." (Tisková zpráva MPSV, 2006). Na základě tohoto požadavku ze zákona vydalo Ministerstvo práce a sociálních věcí (dále už jen MPSV) v roce 2002 dokument "Standardy kvality...
Požadavky na manažera ve stavebnictví
Horská, Lenka ; Talač, Michal (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je věnována požadavkům na manažera ve stavebnictví. V teoretické části je nejprve stručně popsán management a jeho role ve stavebnictví. Poté se již práce věnuje samotným požadavkům, funkcím a technikám stavebního manažera. V empirické části jsou stanoveny hypotézy, které byly potvrzeny či vyvráceny dotazníkovými průzkumy prováděnými se stavebními společnostmi a také se studenty posledního ročníku oboru Management stavebnictví na Fakultě stavební VUT. Součástí empirické části je také analýza nabídek prací na pozici manažera ve stavebnictví. Kvantitativní průzkum je pak doplněn řízenými rozhovory, na které navazují závěry a následná doporučení pro stavební společnosti, studenty a fakultu.
Specifické otázky komunikace v práci projekční kanceláře
Horská, Lenka ; Musil, Radim (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována specifickým otázkám komunikace v práci projekční kanceláře. V teoretické části je nejprve stručně popsána charakteristika projekčních kanceláří a okolí, ve kterém se pohybují. Poté se již práce zabývá komunikací samotnou, jejími druhy, nasloucháním, komunikačními bariérami a způsobem, jak efektivně komunikovat. Empirická část se zabývá stanovením pracovních hypotéz, které byly potvrzeny či vyvráceny dotazníkovými průzkumy, zaměřenými na jednu konkrétní projekční kancelář a poté na širokou veřejnost. Kvantitativní průzkum je doplněn řízeným rozhovorem přímo s jednatelem, na který navazují závěry a následná doporučení ke zlepšení současného stavu komunikace v práci projekční kanceláře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.