Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán pro firmu Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Honza, Marek ; Kroupová, Michaela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a následné zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingu a uvedeny předpoklady pro marketingové plánování. Další část popisuje společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a analýzu její současné situace. Praktická část obsahuje vytvoření návrhu marketingového plánu pro podnik se zvolenými cíly.
Postupy a metody identifikace podnikových rizik a jejich příčin
Honza, Marek ; Kroupa, Jaroslav (oponent) ; Kruliš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výběr podniku, pro který je provedena identifikace rizik a jejich příčin. Vybraným podnikem je společnost AB JET spol. s r. o., u které byla za pomoci metody IPR (Identifikace procesů a rizik) provedena systematická identifikace podnikových rizik a jejich kořenových příčin, zhodnocení závažnosti zjištěných rizik a specifikace možných negativních důsledků. Zpracované výsledky by měly sloužit jako podklad pro návrhy preventivních opatření.
Postupy a metody identifikace podnikových rizik a jejich příčin
Honza, Marek ; Kroupa, Jaroslav (oponent) ; Kruliš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výběr podniku, pro který je provedena identifikace rizik a jejich příčin. Vybraným podnikem je společnost AB JET spol. s r. o., u které byla za pomoci metody IPR (Identifikace procesů a rizik) provedena systematická identifikace podnikových rizik a jejich kořenových příčin, zhodnocení závažnosti zjištěných rizik a specifikace možných negativních důsledků. Zpracované výsledky by měly sloužit jako podklad pro návrhy preventivních opatření.
Marketingový plán pro firmu Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a.s.
Honza, Marek ; Kroupová, Michaela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a následné zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingu a uvedeny předpoklady pro marketingové plánování. Další část popisuje společnost Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod, a. s. a analýzu její současné situace. Praktická část obsahuje vytvoření návrhu marketingového plánu pro podnik se zvolenými cíly.

Viz též: podobná jména autorů
2 Honza, Marcel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.