| |
| |
| |
|
Informovanost studentů vybraných škol v oblasti vybraných druhů nutraceutik
Homolková, Zuzana ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tématem této práce jsou doplňky stravy, jejich legislativa a další teorie s nimi spjatá, práce se blíže zaměřuje na rostlinná nutraceutika, z oblasti doplňků stravy určených k podpoře imunity na třapatku, rakytník a houbu hlívu, z doplňků stravy k podpoře psychiky na kozlík, jinan a třezalku, z doplňků stravy určených k podpoře formování postavy na kotvičník, garcínii a psyllium. Následně se téma zaměřuje na marketing nutraceutik, jeho moderní cesty a možnosti rozšiřování informovanosti studentů v této oblasti pomocí principů mediální výchovy. V praktické části je 112 studentům ve věku 15-19 let prezentována přednáška představující téma a vyzývající k zvýšení zájmu studentů o tuto problematiku. Zpětná vazba přednášky je zajištěna dotazníkem, jehož otázky odpovídají na předpoklady stanovené autorkou. KLÍČOVÁ SLOVA nutraceutika, mediální výchova, marketing, Echinacea, Garcinia, Pleurotus, Hippophae, Gingko, Plantago, Hypericum, Valeriana, Tribulus
|
|
Informovanost studentů vybraných školo v oblasti vybraných druhů nutraceutik
Homolková, Zuzana ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tématem této práce jsou doplňky stravy, jejich legislativa a další teorie s nimi spjatá, práce se blíže zaměřuje na rostlinná nutraceutika, z oblasti doplňků stravy určených k podpoře imunity na třapatku, rakytník a houbu hlívu, z doplňků stravy k podpoře psychiky na kozlík, jinan a třezalku, z doplňků stravy určených k podpoře formování postavy na kotvičník, garcínii a psyllium. Následně se téma zaměřuje na marketing nutraceutik, jeho moderní cesty a možnosti rozšiřování informovanosti studentů v této oblasti pomocí principů mediální výchovy. V praktické části je 112 studentům ve věku 15-19 let prezentována přednáška představující téma a vyzývající k zvýšení zájmu studentů o tuto problematiku. Zpětná vazba přednášky je zajištěna dotazníkem, jehož otázky odpovídají na předpoklady stanovené autorkou. KLÍČOVÁ SLOVA nutraceutika, mediální výchova, marketing, Echinacea, Garcinia, Pleurotus, Hippophae, Gingko, Plantago, Hypericum, Valeriana, Tribulus
|
| |