Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Slevové obchody
Hejl, Jiří ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast slevových obchodů kolektivního nakupování na internetu. Jejím hlavním cílem je popsat koncept kolektivních nákupů, proces kampaně na slevovém serveru a analyzovat zkušenosti spotřebitelů a obchodníků. První kapitola se zabývá historií a počátky kolektivních nákupů na internetu i mimo něj. Druhá kapitola se zabývá konceptem kolektivního nakupování. Dále popisuje marketingové aktivity slevových serverů a úlohu agregátorů. Třetí kapitola popisuje situaci a vývoj na trhu ve světě a zejména v prostředí ČR. Ve čtvrté kapitole jsou rozebrány jednotlivé pohledy ze stran účastníků slevových obchodů. Pátá kapitola pokrývá legislativní a etickou stránkou. Šestá kapitola komplexně popisuje proces kampaně na slevovém serveru spolu s případovými studiemi. V sedmé kapitole se práce zabývá analýzou provedené ankety mezi nakupujícími a prodávajícími na slevových serverech.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hejl, Jan
1 Hejl, Jaromír
1 Hejl, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.